ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1658.

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

گل پسر آدم چقدر میتونه برای مامانش ضدحال باشه

که بعد از نیم ساعت روی پا بودن و خوابیدن

و نیم ساعت دیگه روی پا موندن برای سنگین شدن خوابش؛

به محض اینکه بذارنش زمین

بیدار بشه؟



+گل پسرم چرا مامان رو درک نمیکنی؟

درسته که این برنامه ی هر روزته، اما امروز..

من امروز یک بار تموم شده م.. درک کن لطفا..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۵ مهراد فروتن
یک میلی متر مربع از بهشت زیر پاتون رو به من می دیدید؟!
پاسخ:
از حساب و کتاب خدا واقعا هیچ چیز و هیچ اندازه ای سر در نمیارم
اما کاش همینطور باشه که شما تصور می کنین..
این پستتون ترسوند منو
خوبید ایشالا؟
پاسخ:
:))
نه برای چی بترسید؟ الحمدلله.
صبوری می خوام از خدا.. فقط همین.
ظرف صبوریم یه کم کوچک شده یا شاید لب به لب شده..
40 تا سوره انشراح بخونید. یک ربع بیشتر طول نمیکشه
شرح صدر رو زیاد میکنه
اثرش رو بلافاصله میبینید ان شاء الله
پاسخ:
باشه ممنونم از توصیه تون :)
عالیه :)
از حالا صبحها هر روز میخونم.
بچه ها به خاطر تمام این درک نکردن هاشون عزیزن:)
پاسخ:
به خاطر درک نکردن هاشون عزیزن؟؟؟! :|
به نظرم درست ترش این بود که با وجود درک نکردنهاشون بازم عزیزن :)
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۲۰ مامان محمدمهدی
چه بساطی راه انداختی اینجا!!آیکون یه دوست عصبانی
پاشو خودتو جمع کن:تموم شدم، ثبرم کم شده، لب به لب شده و ضد حال و منو درک کن و...
بقیه حرفامم نمیگم خودت دیگه بفهم
پاسخ:
:|