ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1659.

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

و مستر...

مستری که نتونستم عمق استیصالم رو براش شرح بدم..

نتونستم و نخواستم..

مستر امروز کارهای مهمتری داشت

و نمی تونست پیش من بمونه...

میدونم که نمی تونست..



+نخواستم که بگم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۲۱ مامان محمدمهدی
خدا حفظشون کنه
خودت رو هم
پاسخ:
ممنونم عزیزم. شما هم. همه تون رو برای هم حفظ کنه ان شالله

:( 

خدا مسترو واست نگه داره ...

و دو تا کوچولوهاتو :) 

پاسخ:
ممنونم عزیزم.
خانواده ی شما هم در پناه خدا باشن ان شالله.

سلام عزیزم

چه حال و احوال؟

میزونی؟

پاسخ:
سلام عزیزم.
ممنون. آره دیگه یک روز گذشت.من خیلی غصه ها رو کش نمیدم. مگه اینکه خودشون کش بیان! ههههههه!
ممنون از احوال پرسی و جویا شدنت :*