ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1665.

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

چی شد که نیما شاهرخ شاهی بازیگر شد؟!

:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۹ آبجی خانوم
دقیقا یک زمانی سوال من هم بود :|
+
حامد بهداد هم به سوال اضافه کنید البته
پاسخ:
:))

+باز حامد بهداد یه وجهه های ظاهری مطلوب تری داره!
هرچند که منم اصصصصصصصصصصلا از بازی حامدبهداد هم خوشم نمیاد. راس میگی! اون چی شد بازیگر شد؟!
:دی
وای خدا از دست تو


بازم هستن مثل این
پاسخ:
:))
آره بابا خیلی ان! ولی الان فیلمی که نشون داد ایشون توش بازی میکرد واسه همین تو چشمم بود!
و یاد دغدغه ی همیشگیم افتادم که این چی شد که بازیگر شد! :))
چطور مگه؟! :)) 
پاسخ:
خب نه یه جو بازیگری بلده و نه حتی چهره و صدای خاصی داره که بگیم به این خاطر بازیگرش کردن!
اصلا نمیدونم چی توخودش دیده که فکر کرده تو این رشته موفق میشه! و برام خیلی عجیبه که موندگار شده!!!
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۲۱ مــــــــ. یــ.مــ
تُعّزُ من تشإ ....
همین
پاسخ:
:)) خیلی جالب بود کامنتتون!
اما به نظرم این عزتی که اینجا گفته با عزتی مثل شهرت در بازیگری فرق میکنه!