ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1669.

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

این آرامشی که میگن،

چیه و کجاست؟

که اینقدر از من دور شده

و تا به حال به حد نهایی احساسش نکردم..



+والا فکر میکنم تنها وقتی که امکان دریافت آرامش هست

بعد از مرگه!!

هرچند اونم واسه از ما بهترونه!!

+انقدر من عدم آرامش دارم که گاهی میگم هرکس که در زندگی دنیا حس آرامش داره، یا خیلی غافله یا خیلی متوهم!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
لوسی می

نظرات  (۹)

ما زنده بر آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ِ ما عدم ِ ماست ...
+
:)
پاسخ:
اتفاقا وقتی مینوشتم دقیقا یاد همین بیت افتادم..
اما مدلش با مدلی که من الان توش هستم متفاوته..
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۶ مامان محمدمهدی
ها یعنی الان من متوهم بیدم
یا شایدم غافل:))
پاسخ:
اگه نظر منو می پرسی هردوش!:دی
عزیزم!
چی شدی یهو؟!
کلی این چند روزه برات دعا کردم
پاسخ:
نمیدونم والا.
یهو به ماهیت زندگیم که پی می برم ویران میشم...
باز سعی میکنم خودمو بزنم به اون راه..اما حقیقتش اینه که این ماهیت رو سخت میشه تغییر داد...
ممنونم عزیزم از لطفت..
شما هم یکی از پای ثابتهای دعاهای منی...
چقد حرفای این روزاتون از آرامش و ... شبیه حال منه..!
پاسخ:
عه وا! شما هم؟
ان شالله همه مون به زودی بهش برسیم...
برای هم دعا کنیم.
دقیقا مدتیه که حتی نتونستم لمسش کنم:)
پاسخ:
ان شالله به زودی.:)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۱ سروش آسمانی
إن شاء الّه خدا بهتون آرامش بده.
الا بذرالّه تطمئن القلوب.
بعد از بچه دار شدن معنی حرفتون را تا حدی میفهمم
پاسخ:
بله واقعا.. یه بخشیش هم به همین مربوطه..
و چقدر این عدم ارامش ناشی از بچه ها باعث عذاب وجدان و احساس استیصاله و یاز خودش کار رو بدتر از بد میکنه.
در قران اشتباه نکنم اومده بود که در این دنیا راحتی و ارامش نیست
ارامش در این دنیا فقط در این موارد ب دست میاد که هر لحظه هرچی شد بخندی و بگی خداهست و من نمیترسم و اینم میگذره
ارامشرو باید خودمون برا خودمون درست کنیم
الا بذکرالله تطمئن القلوب
اگر زندگیمون خدایی بشه
از تک تک لحظاتش لذت میبریم واین کار هم چندان سخت نیست
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
پاسخ:
چرا سخته...خیلی سخته.
اینی که گفتید کاملا درسته اما سخت...
چرا؟
واقعا چرا میگی آرامش نداری؟!
پاسخ:
نمیدونم واقعا. تو جواب کامنتها یه چیزهایی گفتم همه ی اینهایی که گفتم هست اما اینها همه ش نیست.. یه چیزی تو زندگیم انگار کمه.. که فکر میکنم همون ارامشه ست شاید... شاید هم نه..
راستش اصل موضوع برای خودمم هنوز حل نشده...
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۳ مامان محمدمهدی
:))))))))