ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1672.

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ

گل پسرم حساااابی دیگه راه افتاده..

درسته که نسبت به پسرکم چند روزی کندتر عمل کرد

ولی الان دیگه هیچ چیز مانع حرکتش نیست.

:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

عزیزززم ...
پاسخ:
ممنون از لطفت.
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۴ مامان محمدمهدی
مبارکه وبه سلامتی
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.

یعنی اینقدر زود بزرگ شد؟!!

می گن بچه همسایه زود بزرگ می شه:))))

پاسخ:
:))
نه بابا بچه ی خود آدم زودتر از بچه همسایه بزرگ میشه. چشم به هم زدم پنج ماهه شددددد :((