ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1676.

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

این روزها

هربار که در فر رو باز میکنم

با یکی از شاهکارهای پسرک مواجه میشم.

مخلوط آرد و روغن

مخلوط آب و آرد

و یا هر مخلوط دیگه ای 

که تو قالب کیک ریخته 

و امیدوار بوده تو فر به کیک تبدیل بشه...

:))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۵)

ای جونم :دی
جمله ی اول را که خوندم حس کردم از شعر های قیصر نوشتی...
پاسخ:
:))
این روزها
هربار که در فر رو باز میکنم...:))
خدا رحمتت کنه قیصر..
شاهکارای فسقلی مستدام
پاسخ:
:))

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۰ آبجی خانوم
واقعا که بانو
نشستی گزارش شاهکار مینویسی واسه ما
پسرک جون دلش کیک میخواد
پاشو براش کیک بپز ./ \.
بعد ما رو هم دعوت کن بیایم کیک بخوریم ^_^
پاسخ:
خب از بس آردها رو اینطوری استفاده کرده که دیگه آرد نداریم کیک بپزیم:(
وگرنه باور کن منم به فکر افتادم... من همیشه با همکاری پسرک کیک درست میکنم :)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۵ مامان محمدمهدی
عزیزم:)))
پاسخ:
:) ممنون از مهربونیت.

خخخخخخخ

کلا رفته تو فاز خرابکاری های آشپزخانه ای:))))

از خدا برای لوسی می عزیز صبر جمیل خواستاریم:))

پاسخ:
آرهههه. البته از اول هم فازش همین بود خواهر!
ممنون عزیزم. اجر جزیل هم بخواه دیگهههه!