ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1679.

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۱ ب.ظ

- مامان آب میاری بریزم تو غذام؟

+من فکر میکنم آبش بسه مامان جون

- نه. فک کن! 

چند لحظه مکث:

-خب.الان فک کردی دیدی بس نیست!


بعدم میاد آب می بره می ریزه تو قابلمه ش!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

عززززییییییییییززززززززززم

پاسخ:
:)
ممنون از لطفت. :*
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۳ مامان کوثر
اون نظر پست اولت رو که نوشتم به نظرم خیلی بی ربط اومد
ولی الان به نظرم خیلی هم بی ربط ننوشتم : دی (اینجا چرا شکلک ندارههههههههههه گریه)
به نظرم پسرکت زیادی به آشپزی علاقه داره هااااااااااااااا، یعنی زیاد میبینه
پسر رو چه به این کارهاااااااااااااا!!!!!
خودت زیادی تو کارت دخالتش ندادی؟؟؟
به نظرم کوثر کمتر از پسرکت علاقه منده، البته من تقریبا اصلا موقع آشپزی بهش میدون نمیدم
پاسخ:
کلا به بازی با وسایل زندگی و خونه علاقه داره. خب آشپزی هم ایده آل ترینشه چون هم زدن و ریخت و پاش دلچسبی داره براش. نه واقعا ترغیبش نکردم ولی هیچوقت هم تو ذوقش نزدم.
درادامه.ی مکالمتون با مامان کوثر جان بگم که
منم اصلا پسرم رو دخالت ندادم و تلاشی برای علاقه مندشدنش به اشپزخونه و اشپزی و ظرف و ظروف و وسایل خونه نکردم ...حتی خودم هم خیلی ادم عشق اشپزی ای نیستم
ولی ذاتا علاقه.داره...
لوسی می جان برام خیلی جالبه که پسرامون تا این حد شباهت دارن به هم...
پاسخ:
آره منم همینطورم. خیلی هم عشق آشپزی نیستم...
آرههههه برای منم جالبه. :)
خدا حفظشون کنه. :)