ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1683.

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

هروقت با پسرک بازی های هیجانی انجام میدم

دیگه سطح انرژی و هیجاناتش از کنترلم خارج میشه!


+برعکسه! عوض اینکه انرژیش تخلیه بشه، افزایش پیدا میکنه!

+دیروز با هم حسابی آلیسا بازی کردیم! یادتونه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۴ مامان کوثر
:))))))))))))))
دقیقننننننننننن
و من چقدر ظالمم که تا حد امکان شروع نمیکنم:(((( چون وقتی انرجیت ته میکشه، به جای اینکه خوشحال باشه از اینکه باهاش بازی کردی، ناراحت میشه که چرا ادامه نمیدی:)
چی بود بازیش یادم رفته:)
پاسخ:
:))))
نه ظالمانه نیست.. منم گاهی همینطورممم... آره همینطور میشه تهش. اما یادش می مونه که خوش گذشت..پسرکم همیشه برای باباش تعریف میکنه که ما این بازیها رو کردیم.
هیچی نبود بی خیال!
الیسا!!!!!!
پاسخ:
:))))))
بازیش دخترونه بود...
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۷ مامان محمدمهدی
ما خیلی از روزها این بازی رو سه نفره انجام میدیم گرچه آخرش به جنگ کشیده میشه:))
پاسخ:
ما هم خیلی منتظر سه نفره شدن بازیمون هستیم :)