ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1685.

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

گاهی اوقات دلم میخواد

مستر بشینه جلوم و بهم بگه:

میخوای یه کم با هم صحبت کنیممممم؟!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۴ آبجی خانوم
آخی :)
پاسخ:
:)
بعله. خواسته ی کوچکیه اما برای من دور از دسترس.. :)
ادرس بده بیاد اینجارو بخونه:دی
بعد بگه میخوای یکم حرف بزنیم همسر گلم؟:دی
پاسخ:
:)))))
مستر کلا اهل حرف زدن نیست...

یعنی آیا مستری در دنیا هست که چنین جمله ای به همسرش بگه؟:))

یعنی اگه می دونستن ماها چقدر با شنیدن این جمله احساس خوبی پیدا می کنیم باز هم حتی یک بار هم نمی گفتن؟:)))

پاسخ:
نمی دونم واقعا.
ولی قسمت دوم رو موافقم کاااااملا!
ههه هه :)))
این یکی از آرزوهای در حد محال منه
پاسخ:
و من!
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۹ مامان محمدمهدی
به خودشون گفتی؟
نه به مال ما نه به مال شما
قربون خدا بشم با این مخلوقاتش:))
پاسخ:
خدای عجیب ما! :)
چ جالب!!
حالا من یه چی بگم، باز ذهنیت تو خراب میشه از همسرم:)))
ولی گاهی همسر من میگه بیاااااااااااااا حرف بزنیم، ولی من قبول نمیکنم، یعنی از حرف زدن هایی که هیییییییییییییچ نتیجه ای در پی نداشته باشه گریزانم
حداقل قبلش میگی خب فلان خواسته رو بهش نگفتم، نمیدونه، نمی فهمه و ... ولی وقتی علنا بیان میکنی و نادیده گرفته میشه دیگه خیلی شاکی میشی
یا با دنیای تو انقدرررررررررررر بیگانه است که حرفهات رو متوجه نمیشه
یا با برداشت خودش به اونها عمل میکنه
همسر من میگه، من میشنوم، ولی الزامی نداره که عمل هم بکنم، البته توقع نابه جایی که بخوای دربست حرفهات رو قبول و البته عمل کنه، ولی ما به حداقل ها هم راضی هستیم

با همه این حرفها، باز هم گاهی آدم دلش میخواد شنیده بشه، حتی اگر فقط شنیده بشه

پ.ن. توجه کردی هر پستی میذاری من میام یه ان قلتی توش میارم:)))))))))
پاسخ:
نه خب نکن این کار رو! بشین حرف بزن حتی اگر نتیجه نده! شما که میدونی نتیجه نمیده آرومتر و منطقی تر و با محبت تر حرف بزن!
مایی که فکر میکنیم شاید نتیجه بده معمولا با کلی احساس و هیجان حرف می زنیم که بفهمه چقدر ته دلمون پر هست یا نیست
اما شما اینطور نکن! همون مکررات رو منطقی بگو.. من باشم اینطور میکنم. حرف نزدن ها زن و شوهر رو خیلی از هم دور میکنه مخصوصا وقتی یکی طالب باشه و دیگری نه! :(