ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1687.

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

دو سه بار پسرک رو صدا میزنم

هی میگه الان میام و خبری ازش نمیشه..

میرم تو آشپزخونه و می بینم

گردو ها رو ریخته تو ترازو

و چند وقتی هست که سطل عسل رو وارونه نگه داشته

تا عسلها بریزه تو گردوها...



+به موقع رسیدمممم.

+شانس آوردم که سطل عسل نیمه پر بود و گرانرویش بسیاااار!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۶ آبجی خانوم
چی میخواست بپزه :)
این پسرک رو خواهشا زیر پاش نشینید واسه دکتر مهندس شدن
سرآشپز بزرگ و معروفی میشه :)
پاسخ:
:))
گردو عسلی!
والا منم همین فکر رو میکنم! :)))
سلام
میگما خواستم بپرسم یادم رفت
وسایلتون همه دم دستشه یا خودشو بهشون میرسونه؟!:)
پاسخ:
سلام. نه اصلا دم دست نیست. تو پستی گفته بودم که این روزها هیچ محدودیتی بابت قدش احساس نمیکنه هرچی که بخواد صندلی رو میبره برمیداره. هرچی! حتی یه بار دیدم صندلی رو برده بود تو دستشویی که سرویس مسواکها و اینها رو از بالای آینه برداره!
جالبه صندلیمون خییییییلی سنگینهههه!