ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1688.

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

تعجب میکنم که بچه ای با این سن و سال

چطور تونسته کل شیشه ی آبلیمو رو

بدون استفاده از قیف

تو بطری نوشابه خالی کنه

و اصلا  هم روی زمین نریزه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۸ آبجی خانوم
سرآشپزکم :)
پاسخ:
:)))))
توانایی های این وروجک ها را دست کم نگیر :)
پاسخ:
کاش یکی بهم میگفت چطور مدیریتش کنم. چطور کمکش کنم و در مسیر درست پرورشش بدم!
سلام
استعدادش واقعا تحسین برانگیزه
باید بیام از پسرکتون بیاموزم:)
پاسخ:
سلام. ههههه ههه! آره منم باید ازش یاد بگیرم اما از بس خودم باورم نمیشه که فکر میکنم یه ترفندی به کار برده و من نفهمیدم! :|