ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1689.

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

خونه مامان هستیم وکیمیا در حال‌ پخش.

علی انصاریان رو که می بینم یاد خاطره ی کودکیش میفتم

و برای مامان تعریف میکنم

که وقتی از فرط شیطنت مدیر مدرسه شون انداخته ش تو سیاه چال

دست به کار شده و کل دیوارهای اتاقک سیاه چال رو

با فرچه و رنگهایی که اونجا بودن رنگ کرده!!

مامان بعد از ذوق کردن سریع میگه:

مطمینم اگر پسرک باشه هم همین کار رو میکنههههه!



+ دقت که میکنم می بینم مامان درست میگه، 

پسرک تو فضای تنبیه هم که باشه 

برای خودش تفریح ایجاد میکنه

و کلا نسبت به تنبیه بی خیاااااله!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

این پسرکتون من رو یاد کارای حمید پسرخاله ام میندازه
حمید متولد 62 هست
تعریف میکنن در تنبیهی در زیر زمین خونشون که محبوس بوده
بدون هیچ وسیله اتش افزایی 
یه بطری نفت که در زیرزمین بوده رو اتیش زده
پاسخ:
نه بابا... ایشون دیگه چقدر بلا بوده!
البته این خاطره ی علی انصاریان بود ها!
ما پسرکمون رو جایی حبس نکردیم!
پسرکتو از طرف من یه مااااچش کن :)
پاسخ:
لطف داری عزیزمممم
چه جالب!
این مدل روحیه رو دوست دارم
اما اصلا در پسرکم نمیبینیمش
راستی پسرک شما از اون دسته بچه هاییه که وقتی تنبیهش می کنید یا در حال دعوا کردنش هستید اصلا قضیه رو جدی نمیگیره و در همون حال هم به کارش ادامه می ده؟
پاسخ:
آره منم این مدل روحیه رو دوست دارم اما نمیدونم چطور میشه نگهش داشت.. خود من اینطوری نیستم. آرهههه دقیقا از همون مدلهاست. خیلی وقتها هم من دعوا میکنم و ایشون می خندهههه!
مگه اینکه انتظار دعوا نداشته باشه و بهش بربخوره! این مدل درسته که از دور شنیدنش جذابه اما خیلی هم حرص دراره!
چه اخلاق خوبی! هرچند مطمئنا کلی باعث حرص خوردنت میشه
پاسخ:
خوبه ولی همونطور که گفتی حسابی حرص دراره!
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۷ مامان محمدمهدی
با این خصوصیت کارت تو تربیتش خیلی سخته بنظرم

پاسخ:
آره سخته.. خیلی سخته. اما امیدوارم این ویژگیش رو همیشه حفظ کنه