ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1691.

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

بعضیا میگن اگه یه گوشه ی زندگی لنگ مونده

بهش توجه نکن

چون میشه با قوی کردن گوشه های دیگه جبرانش کرد

اما من میگم نمیشه!

اگر اون عیب مربوط به یک نقطه ی مهم زندگی باشه

تو هیچ جوره نمیتونی با موضوعات دیگه ساپورتش کنی..

جایی که لنگه همیشه لَنگ می موووونه!

:(



+شاید روزگارانی بشه فراموشش کرد اما بالاخره آب از سوراخ سرریز میکنه دیگه!

+این مدلی بودن و عدم توانایی چشم پوشی خیلی بده، میدونم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۳)

منم میدونم، ولی نمیتونم چشم پوشی کنم!!! 
پاسخ:
:(
هیی
پاسخ:
:|
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۳ مهراد فروتن
این متن عالی بود 
منم با شما موافقم 
ممنون برای این متن فوق العاده 
پاسخ:
لطف دارین.
منم ممنونم که عمقش رو درک کردین!
:)