ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1697.

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

جدیداً وقتی پسرک رو می بوسم

میگه:

"ممنونم!"

:)



+و من یه حس لرزش در دلم احساس میکنم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
لوسی می

نظرات  (۸)

من دلم میخواد این پسرکتو بگیرم بچلونمش و یه عالمه بوسش کنم
پاسخ:
:))
ممنونم عزیزم لطف داری :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۶ آبجی خانوم
ی جوری نیست :/
پاسخ:
من نفهمیدم این سوالیه؟ خبریه؟ احساسیه؟ چه مدلی بخونم این جمله رو؟
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۸ مامان محمدمهدی
واسه خودت یه پا خل و چلیا:)))))
چه پسر خوب و آقایی؛ خدا حافظش باشه
پاسخ:
خودتی خواهر! :)
سلامت باشی :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۱ مهراد فروتن
:))))))))))
پاسخ:
:)
عزیزم :)
پاسخ:
:) ممنون از لطفت.
وای خدا قلبم :)
گورپ گورپ :))
پاسخ:
:))
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۲ مامان کوثر
پیامهای تلگرامم برات نمیاد،اگه اشتباه متوجه نشده باشم،به این خاطره که شماره ات ناشناسه
وگرنه برا بقیه پیامهام میره
بچلونش :-*
پاسخ:
سلام. آره نمیاد. نه به این دلیل نیست! چون من با چند نفر بدون شماره در تماسم و مشکلی نداریم! :|
چقدر این پسرک بامزه ست
پاسخ:
:) ممنون لطف داری