ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1699.

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

کی باور میکنه که

من امروز برای اولین بار

شیربرنج دست پخت خودم رو نوش جان کردم؟!



:)

+گل پسر رو دارم غذاخور میکنم! به خاطر وزنش زودتر شروع کردم،

بقایای برنجهای پخته ی گل پسر، میشه شیربرنج ما! هههه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۱ مامان محمدمهدی
مگه بهش برنج میدی ؟
زود نیست؟
پاسخ:
زود که کلا زوده! چون پنج ماهه ست ولی چون وزن نمیگیره و خیلی تو شیرخوردن سر به هواست و اصلا دل نمیده دکتر گفت غذا رو بده بلکه یه کم چاق شه بچه!
البته بچه م هشت کیلویه ها! ولی چون وزن تولدش زیاد بوده هشت کیلو برای الانش کمه!
حالا برنج که نمیدم! لعاب برنج میدم! یه پیمانه برنج میذارم دو قاشق کوچولو آب غلیظ شده ش رو میدم و بقیه ش رو برای خودمون شیربرنج میکنم. یه هفته ی اول اینطوریه بعد وارد فرنی میشیم :)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۱ آبجی خانوم
قربونش بلر فسقل رو
نوش جونش ^_^
پاسخ:
قربون شما :)