ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1700.

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

وقتی عصبانی هستید

قبل از واکنش نشون دادن

از خودتون بپرسید

آیا این موضوع، ده سال دیگر هم برای من مهم است؟!



+برای اینکه از دست پسرک عصبانی نشم

سعی میکنم قبل از واکنش به این فکر کنم

که آیا اگر ببینم بچه ی شخص دیگه ای هم اینطور رفتار کرده

به مادرش نمیگم: ولش کن بچه ست؟!

چون معمولا به همه اینو میگم! هههه ههه!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۳ مهراد فروتن
یادم می مونه.
ممنون که یادم دادین 
:)
پاسخ:
ان شالله برای همه مون کاربردی باشه :)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۱ مامان محمدمهدی
کار خوبی میکنی:)))
پاسخ:
ها خوبه :)
از این روش سوال پرسیدن و ... اغلب برا عصبانی نشدن استفاده میکنم :)
جواب میده واقعا :)
پاسخ:
آره واقعا جواب میده.
کاش همیشه حواسمون باشه :)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۰ آبجی خانوم
سلام :)
این عالی بود
بانو با اجازه ت توی یادم باشد ها اضافه ش میکنم :)
پاسخ:
سلام. لطف دارین.
اتفاقا الان که گفتید می بینم من نکات این مدلی رو تو تگ تذکر نوشته م!
شاید دوست داشته باشید بخونید :)