ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1705.

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

فکرشو بکن!

کسی که من مدتها بود فکر میکردم اهل کجاست،

به نوعی همسایه مون بود!



+حالا نه همسایه ی دیوار به دیوار!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۵ آبجی خانوم
پیش میاد بانو :)
پاسخ:
آرههههه! عجب دنیای  کوچیکیه! فکرشم نمیکردم!
باید خیلی شیرین باشه این پیش اومدا :)
برا من که پیش نیومد..

بازم از نظر من مشکلی نداشته که بگین من اون خواننده م و اینا :))
فتوای دیگه هم خواستین در خدمتم :))))
پاسخ:
نمیدونم! بیشتر هول شدم تا اینکه شیرینیشو احساس کنم!
خیلی هم شیرین نباشه شاید! ههه!
قربون شما چشم استفتا میکنم از خدمتتون :)
حالا اهل کجاست ؟! :)
پاسخ:
اهل شهر ما! :)
دنیاکوچیکه:)
پاسخ:
آره خیلی گویا!
البته میتونست در دورترین نقطه ی آمریکا هم باشه! در این صورت دنیا بزرگ نمیشد؟! :دی
دنیا علاوه بر کوچک بودن، بسیار جالب و غافلگیر کننده س...
پاسخ:
بله واقعا :)
اسمی که گذاشتین ینی چی؟ اسم یک گیاهه؟!
منو یاد نفرین مرگ هری پاتر میندازه: آواداکداورا :دی