ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1716.

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

- من تو را بزرگ کردم،

با جان و شیره ی خود تو را پرورش دادم

و اکنون که می روی از تو هیچ نمی خواهم

و هیچ انتظاری از تو ندارم ،

فقط یک وصیت می کنم

و آن این که

«خدای بزرگ را فراموش نکنی»


+ای مادر!

بعد از بیست و دو سال به میهن عزیز خود باز می گردم

و به تو اطمینان می دهم

که در این مدت دراز

حتی یک لحظه

حتی یک لحظه

«خدا را فراموش نکردم...»



+رویای بزرگ من برای خودم و بچه هام و همه و همه و همه!

که هرکار میخوان بکنن،

هرجا میخوان برن،

با هرکس که میخوان باشن،

هرطور دوست دارند زندگی کنن،

فقط هیچوقتِ هیچوقتِ هیچوقت خدا رو فراموش نکنند...

خدایا بخواه براشون.. و برای همه..

و استجب لمن لایملک الا الدعا و سلاحه البکاء

(و اجابت فرما برای منی که جز دعا سرمایه ای ندارم و سلاحم گریه است...فرازی از دعای کمیل)

+متن بالا از خاطرات چمران عزیز، بود.. چمرانِ بزرگ..

چمرانِ چمران!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲)

چه قدر زیبا...
چه افق دید بلند و با شکوهی...


روحشون شاد
پاسخ:
به نظرم افقی از این بالاتر وجود نداره!
هست واقعا؟!

آمین.
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ مامان محمدمهدی
روحشون شاد
پاسخ:
سرت سلامت.