ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1718.

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

و امروز اولین راه پیمایی خانواده ی چهارنفره ی ما بود..

ایامتون پر از نور...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۷ چشم به راهم ...
احسنت به خانواده انقلابی شما ...
پاسخ:
ههههه ههه! ممنون از شما :)
چقدر عالی!!!!
خانواده ی 4 نفری!!!!  خیلی ایده آله به نظرم...منم می خوام:)
خدا حفظتون کنه
پاسخ:
آره به نظر من هم از چهار نفر به بعد اسمش میشه خانواده! :)
ان شالله قسمت شما باشه به زودی.
همچنین عزیزم. ممنون
ایشالا خانواده تون شش نفره و بعدم پر جمعیت تر بشه :)
منظورم عروسا و نوه هاست :)
پاسخ:
:) مرسی عزیزم.
ان شالله :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۱ مامان محمدمهدی
قبول باشه
پاسخ:
سلامت باشی.
چه تصویر دوست داشتنی ای! :))
پاسخ:
ممنونم. ان شالله روزیتون باشه.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۹ آبجی خانوم
خدا زیادتون کنه
دختر عروس داماد نوه ها :)
پاسخ:
ممنون عزیزم.