ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1748.

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

فک کن بعد از پنج سال زندگی

بفهمی که تمام منتهایی که تو این پنج سال

از این و اون شنیدی تو خالی بوده

و اونها هیییییییچچچچچ کاری برات نکرده بودن!!!



+چطور روشون میشده کاری رو که نکرده ن این همه به روی من بیارن؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

فقط میتونم سکوت کنم، در مقابل کوه آتش فشانی که حس میکنم پشت این پسته
ببخشید کار دیگه ای دستم نیست!
پاسخ:
:))
نه بابا همچین خبری هم نیست. بیشتر از کوه آتشفشان خشم، یک گرداب عمیق شوک و بهت وجود داره.
باورم نمیشه که کسی با عزیزترین هاش چنین بکنه و اینطور منت بذاره که همه ی فامیل احساس کنند که چه ها کرده اندددددددددددددددد!!!
در حالی که هیچ کاری نکردند! باورت میشه؟؟؟!
اگه اشتباه نکنم مربوط به بالایی هاتون میشه
اگه اینطوریه باز خدارو شکر کن، که توی محیط خونه فقط درگیر این مطلبی، ما سرکار هم از این دست آدمها کم نداریم، البته فرق مهمش اینه که توی خونه، احساس قرابته بیشتر مایه ناراحتی میشه
ولی سرکارداشتن با همکارهای این طوری هم واقعا سخته

پ.ن.خداروشکر!! که من هم در داخل، هم در بیرون از خونه، از نعمت حضور چنین افرادی بهره مندم!!!
پاسخ:
بله. البته مربوط به زمان ازدواجمونه نه الان.
ولی من ترجیح میدم با غریبه ها کونتاکت داشته باشم تا خودی ها.
اتفاقا همین دیروز فکر میکردم اگر زندگیم با مستر از هم نپاشیده به خاطر اون یه سالیه که رفتم سر کار!!