ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1767.

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

خیلی بده که من از پستهای انتخاباتی خوشم نمیاد؟!

:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۹)

تا منظورت از پست انتخاباتی چی باشه؟
پاسخ:
کلا! اینکه یکی تحلیل انتخاباتی بذاره تو وب شخصیش، توصیه های عمومی بکنه برای انتخابات در وب شخصیش! و هرچی!
کلا وب شخصی باشه خوشم نمیاد به این چیزها کسی پیله کنه!
ولی نکات قشنگ و کوتاه خوبه.. خیلی هم خوبه.
البته این سلیقه ایه، من نمیتونم بگم کار غلطیه!! من دوست ندارم.
من هم خوشم نمیاد :(
پاسخ:
:)
ولی رای میدیما!
منم خوشم نمیاد...
این پستم که اسمش انتخاباته، انتخاباتی نیستاااا!!!! :)))

پاسخ:
آره خوندم خیلی باحال بود! :))
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۴ آبجی خانوم
خیلی بده
نچ نچ :/
پاسخ:
:)))
وبلاگ غیر شخصی چی ؟
تو وب شخصی نگی کجا بگی؟



پاسخ:
وب شخصی که جاب تحلیل انتخاباتی نیست! هست؟
وب تحلیلی جای تحلیله.
البته الان کلا از پستم منصرف شدم!!
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۳ مهراد فروتن
خیلی هم خوبه :)
پاسخ:
:))
آره خوشم نمیاد بقیه بنویسن خودم بنویسم اشکال نداره! :))
با نظرت موافق نیستم :)
وب شخصی هم راجع به زندگیه..
سیاست هم جزئی از اون..
مثل مسائل دیگه.. مثل دین.. مثل خونه داری وَ وَ وَ..

اینکه مستقیم بگی به فلانی رای بدی که در هر صورت اشتباست.
چه وب شخصی باشه چه نوع دیگه ..

اما راه و روش اصلی و .. جز تفکر آدمه..
و به نظرم جدا از "شخصی بودن" نیست :)
پاسخ:
خب من که برائت جستم دیگه! :))
پس جای چی؟
خیلی ها هستن که فقط وب می خونند
گاهی وقت ها نیاز... باید دید نیاز چی



پاسخ:
بابا بی خیال! من که برائت جستم!
بله رای دادن سرجای خودشه :)
پاسخ:
:*