ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1769.

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

مستر،

من،

و یک عشق مسموم!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

ها؟ :|
پاسخ:
:|
مسموم؟؟!!!!!! :/
چرا؟!!!!!!!!!!
پاسخ:
هه هه! هیچی یه مدل ابراز عشق مستریه با قلم سوسک کش!!
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۳ مهراد فروتن
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
پاسخ:
ناشی از کشف معادن سلسله جبال نمکه!
یعنی چی؟!
پاسخ:
هه هه! هیچی یه ابراز علاقه ی عجیب غریب مستری بود با قلم سوسک کش!
:))
ابراز عشقتون تو حلقم
پاسخ:
:))
مستره دیگه!
شما ببخشید!