ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1770.

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

حدود یک سال و نیمه

که من و مستر درگیر این هستیم

که پسرک از کجا متوجه میشه کسی پشت در خونه ست!!

هنوز نه زنگی، نه دری، نه صدایی

میدوه میاد و میگه عه! یکی اومد!

و بعد از چند لحظه ی کوتاه

صفحه ی آیفون روشن میشه

و زنگش به صدا در میاد...

و جالبه که هرجای خونه که باشه

و مشغول هرکاری باشه

هیچ خللی در متوجه شدنش ایجاد نمیکنه..




+مستر امروز میگفت من دیگه کم کم دارم می ترسم!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۲)

اینطوری گفتین منم ترسیدم :|
پاسخ:
چی بگم والا!
منم امروز دیدم مستر جدی جدی نگران شده خندیدم! مستر میگه اصلا خنده نداره ها!!! :|
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۰ آبجی خانوم
الهی
از قلب پاکشه :)
پاسخ:
:)
با سپاس از مثبت اندیشی شما :)
صدای قدم تا رسیدن به در، به داخل خونه نمیرسه؟
یا از یه جای دیگه مثلا پنجره ای چیزی :/
عجیبه خیلی آخه :|
بهش الهام میشه :|
پاسخ:
نه صدای پا و اینا که اصلا نمیاد چون بیرون تو کوچه رو دارم میگم که آیفون رو می زنند..
منم فکر میکنم یه پیش صدایی از آیفون میشنوه!
اما خب ما که تا به حال چنین صدایی رو متوجه نشدیم.
حتی یه بار مستر رفت و گفت که زنگ میزنه و من حواسم باشه ببینم صدایی میاد یا نه! اما من که چیزی متوجه نشدم!!
دوباره خوندم بیشتر ترسیدم!
پاسخ:
:))
من و برادرم هم زمان بچگی این طوری بودیم
من الانم این طوریم
ولی این حسم زمان بچگی خیلی قوی تر بود
نترسید :)
موضوع ترسناکی نیست :)
پاسخ:
مسئله حس ششم نیست! یک حس قطعیه!
هیچوقت تا به حال اشتباه نکرده و هیچوقت هم از دستش در نرفته!
همیشه هم بازه ی زمانیش ثابته یعنی تا میگه یکی اومد، آیفون حدود دو ثانیه بعد به صدا در میاد!
من فکر میکنم پیش صدای الکترونیکی آیفون رو میشنوه! چیزی که من و مستر هرکار میکنیم نمی شنویم!
حتی یه بار مستر رفت و زنگ زد که من حواسم رو جمع کنم ببینم صدای دیگه ای قبلش میاد یا نه! اما من بازم چیزی متوجه نشدم.
نابغه میشه این پسر!
ببینین کی گفتم :))
پاسخ:
:)))
ممنون از مثبت اندیشیت!
حالا من ته و توشو در میارم مطمئن باش! :)
منم همینجوری منتظرم از یه چیزی بترسم که اومدم اینجا سوژه امشبم جور شد ):
آخه چجوری میفهمه؟
خودش نمیگه از کجا می فهمه؟؟؟

پاسخ:
:))
نه بابا دیگه ترس نداره که! :))
هرچند که مستر جدی شده بود اما خدایی ترس که نداره!
میگه صدای زنگ میاد!
اما ما نمیشنویم!
میگم حتی مستر هم یه بار رفت امتحان کنه و من کاملا حواسم باشه ببینم صداش میاد یا نه!
اما نشنیدم!
مستر میگه احتمالا پسرک صداهای ماورایی رو هم میتونه بشنوه! :)))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۷ مهراد فروتن
اگه آیفون تصویریه، بعضی هاشون چند ثانیه (یکی دو ثانیه) قبل از این که آیفون روشن بشه یه فرکانس خیلی زیری (منظور باطول موج کوتاه) تولید می کنه که بعضی ها می شنون بعضی ها نه، شاید پسرک اون فرکانس رو می شنوه. O_o

پاسخ:
بله آیفون تصویریه. حالا من که اینقدر اطلاعات دقیق نداشتم و ندارم اما منم همین حس رو دارم که چیزی رو میشنوه که ما نمیشنویم!
نه اینکه بهش الهام بشه یا احساس شهودی داشته باشه.
احتمالا یه چیزی قبل از به صدا در اومدن آیفون وجود داره که اونو متوجه میشه..
برای همین مستر میترسه دیگه!
میگه پسرک احتمالا صداهای ماورایی رو هم میتونه بشنوه!
اتفاقا دیروز میگفت ببریمش شنوایی سنجی! :|
ای جاااااااااان، اینکه ترس نداره، ذوق و بغل و بووووووووووووس داره:)
خب حتما شنوایی اش قویتر از شماست دیگه
حتی اگه حرف مستر هم درست باشه باز من همون جمله اول رو تکرار میکنم:))
پاسخ:
اره ما هم فکر میکنیم شنواییش قوی تر از ماست :))
مستر میگفت یه شنوایی سنجی ببریمش :))
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۵ مامان محمدمهدی
بنظر منم ترسناکه
پاسخ:
:|
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۲ سرباز جامانده
ببرین شنوایی سنجی.احتمالا محدوده شنوایش یکم بیشتره
پاسخ:
واقعا؟ شما اینطور فکر میکنین؟!
این پسرک شما استثایی هست
و نابغه آینده :-*
پاسخ:
:))
خدا از دهنت بشنوه :)
ممنون از مثبت اندیشیت :*