ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1780.

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

یک کیک رنگی رنگی تو فر داریم

و دو تا ژله ی رنگی تو یخچال

برای اینکه امشب

مستر رو سورپرایز کنیم

و چهل ماهگی پسرک

و شش ماهگی گل پسرمون رو

جشن بگیریم.

ان شالله.



+به این میگن یک تیر و سه نشون! :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مامان محمدمهدی
چه عالی
پاسخ:
:)
جای شما سبز :*
وااای رنگی رنگی خیلی خوبه 
نوووووش جان شما
پاسخ:
هههه هه! قرار بود حسابی رنگی رنگی بشه اما فقط رگه هایی از رنگها توش دیده می شد و اکثرش سبز شد! :))
ممنون عزیزم جای شما سبز. :)
:)
پاسخ:
:)