ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1781.

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

آیا تا به حال

به قلبتون

و روند تجربیات احساسیش

توجه کردید؟؟!

توجه کنید!

خیلی جالبه...



+یکی از ساده ترین راه های اثبات عظمت وجودی انسان و ظرفیت بی نهایتشه..

و ما نمیدونیم چقدر از قافله ی انسانهای کامل و ادراکاتشون عقبیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱)

یعنی چی؟
پاسخ:
ینی حس هایی که تجربه میکنیم هربار ظرفیت جدیدی از وجودمون رو نشون میده.
مثلا در کودکی چه احساساتی رو تجربه میکردیم؟؟! اون زمان اصلا فکرش رو هم نمیکردیم که وسعت دوست داشتن یک نفر چقدر میتونه زیاد باشه. اون زمان نهایت عشقی که ما تجربه کرده بودیم عشقمون نسبت به پدر و مادرمون بود و هرقدر که بزرگتر شدیم انگار قلبمون و احساساتمون بزرگتر شد..اگر دقت کنی می بینی احساساتی که آدمیزاد در طول عمرش تجربه میکنه اگر روند زندگیش رو به اوج و بالارفتن باشه یک احساساتیه که هربار یک ظرفیت جدیدی از وجود انسان رو نمایش میده..
چه از جنبه ی مثبت و چه منفی.
مثلا من وقتی که پسرک رو داشتم اصلا فکرش رو هم نمیکردم دیگه قلبم ظرفیت دریافت احساساتی بیش از احساسات مادری رو داشته باشه، فکر میکردم این دیگه نهایتشه..اما الان چیزهایی می بینم و حس میکنم که متوجه میشم قلبم هنوز ظرفیتهای نهان زیادی برای گسترش دریافتهاش داره..
نمیدونم چقدر خوب تونستم توضیح بدم!!