ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1785.

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

دارم یک رمان سهمگین* میخونم!!

یا بهتره بگم حیرت انگیزترین رمانی که در سالهای اخیر چاپ شده!**



*توصیف محمود دولت آبادی از کتاب "کوری"

**توصیف دکترفولادوند_روزنامه همشهری در مورد رمان "کوری"


+به شخصه کتابهایی رو دوست دارم

که نویسنده به قصد انتقال  پیامی که در ذهنش داره کتاب نوشته باشه

نه فقط به قصد نوشتن!!

بدیهیه که این از اون کتابهاست..

اونم از نوع خفنش!! :))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۵)

اسمشم نشنیده بودم حتی :|
موضوعش چیه؟
پاسخ:
منم نشنیده بودم. حتی وقتی اسمش رو دیدم فکر کردم در مورد ماری کوری باشه :)
اما کوری بود! یعنی نابینایی.
موضوعش کاملا اجتماعی و البته گاهی سیاسی..
البته یک رمان کامله.. سرگرم کننده، مهیج و بهترین بخشش اینه که پر از پیامهای مدنظر نویسنده ست در مورد اجتماع و مردم..
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۱۳ مامان محمدمهدی
خوبه
باید به دوستم معرفیش کنم تا بخوندش وگرنه خودم که حوصله خوندن این جور کتابارو ندارم
پاسخ:
آره معرفی کن! حتی میتونی براش بخری :)
من که از خوندنش راضی ام! حسی که مدتها بود با خوندن رمان تجربه نکرده بودم..
همون رمان "کوری" منظورت؟
یا توصیف محمود دولت آبادی از کتاب "کوری" فرق داره با اون؟؟!!
پاسخ:
رمان "کوری" منظورمه دیگه.
نه همون کوری رو خوندم.
جالب بود و تأمل برانگیز..
دیدی بخون، من امانت گرفته بودمش..
خوندمش قبلا
 فکر کردم اینی که میگی یه جورایی در مورد اون
آره رمان باحالی
 خودمو میذاشتم جای شخصیت اون زنی که بینا مونده بود
یه جاهایی شو ولی دوست نداشتم...
پاسخ:
عه! چه خوب که خوندی :)
الان میام وبت! :)
آره خب طبیعتا همه جاش به سلیقه ی من نبود اما من ایده ش رو خیلی دوست داشتم...
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۶ مریم ظرافت
بانوی زیبا سلام
تازه با وبلاگتون آشنا شدم و داشتم پستهای قبلیتون رو می خوندم ولی با دیدن این پست هم خیلی خوشحال شدم که به شخصی برخوردم که تو این روزهای غلبه فضای مجازی بر زندگی آدمها هنوز هم اهل مطالعه است و هم اینکه نتونستم بر وسوسه نوشتن در مورد این کتاب غلبه کنم نکته قابل توجه توی این کتاب اینه که حتی یک نفر هم نام نداره و همه شخصیت ها توصیف شدن با این حال شما هرگز شخصیت ها رو گم نمی کنید و خیلی راحت باهاشون همگام می شید این کتاب برنده نوبل شده و من خوندنش رو به همه پیشنهاد می کنم 
مانا باشید
پاسخ:
سلام و خوش اومدین. بله واقعا کتاب جالبیع. من ایده ش رو خیییییلی دوست داشتم و همون ایده به اندازه ی کافی لیاقت و ذکاوت نویسنده رو نشون میده.
میدونستم نوبل برده اما نمی دونستم برای همین کتاب بوده. شخصیتها هم واقعا جالبند و هنرمندانه پردازش شدن. ممنون که اطلاعاتتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.:)