ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1786.

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

ساعت چهار بامداد

کتاب رو تموم کردم و رفتم خوابیدم!!

بعد از مدتها،

از اینکه برای یک رمان وقت گذاشتم

احساس رضایت میکنم..


+نه اینکه بگم اینقددددددددددر کشش داشت که نمیشد رهاش کنم!

من مدل خودم اینطوریه که تا کتابی تموم نشه نمیتونم بذارمش..

+کتاب خوبی بود.. اگر دیدید بخونید..ترجیحاً متأهل ها بخونند! :)

+ماجرای سرزمینی بود که ملتش به کوری ناگهانی دچار شدند..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۱ .. خانم الف ..
چه جالب!
یعنی وایستم هر موقع متاهل شدم بخونمش؟ :))
پاسخ:
:))
ببین یه رمانه. کتابی نیست که بگم نخونی نصف عمرت برفناست!
بعضی چیزها جای احتیاط داره و چه بهتر که احتیاط کنیم :)
من خودم دوست ندارم چنین کتابی در دوران تجردم به دستم برسه! :|
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۹ عارفه الزهرا
اسمش چی بود؟
پاسخ:
تو پست قبل گفتم دیگه!! :|
کوری!
اسمش کوری ب
خوب اسمشم بگو، تا متاهل شدم برم بخونم!!! :)) 
پاسخ:
عه! تو پست قبل گفتم دیگه! :|
"کوری" نویسنده ش هم ساراماگو.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۴ .. خانم الف ..
عه :|
کنجکاوم کردی!
من رفتم بخونمش خداحافظ :دی  :))

پاسخ:
:))))
به سلامت.. :)