ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1787.

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

باید همیشه

مثل مهمونِ تو خونه

هوای مردِ خونه رو داشت.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۶)

عادت می کنند
یه وقتی که باید ،یاری رسانی شون نمیاد

پاسخ:
بله! کاملا موافقم.
:)
این از اون جملات حکیمانه بود :)
پاسخ:
:))
آره واقعا :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳ عارفه الزهرا
اصلا این جمله رو دوست ندارم .ولی نظر شما محترمه است
پاسخ:
:))
نظر یک طرفه ی من نیست!
کلی ظرافت کاری داره انجام همین مورد!
من با نظر کوثر جان موافق بودم! نظرش اولین نظر این پسته :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۰ مامان محمدمهدی
امکانش نیست همیشه:)
پاسخ:
آره واقعا امکانش نیست..
اما برای سفره میشه حسابی مایه گذاشت!
پیرو پست آشپزی راه ورودی به قلب مردان است..
البته برای شما که صادق نبود که همسرتون نون و پنیر و گردو رو به همه چی ترجیح میداد!
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۸ چشم به راهم ...
20
پاسخ:
:)
مامان محمد مهدی؟؟؟!!!!

همسر شماهم نون و پنیر و گردو رو خیلی دوست دارن؟
اما خب همسر من به غذاهای دیگه ترجیحش نمیده اما خیلی دوست داره و بعد از غذا هم میخوره گاهی
:)
پاسخ:
مامان محمدمهدی؟ بفرما اینجا لطفا.