ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1788.

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

بعضی وبها

کاااااملاً حال و هوای هفت، هشت سال پیشم رو برام تداعی میکنند..

نمیدونم الان بد شده که حال و هوام عوض شده

یا خیلی خوبه!

اما چه بد و چه خوب،

احساس نامطلوبی از این تغییر آرام ندارم.

:)



+جوانی کجایی که یادت بخیــــــــــــــــــــر..

+تو محاسبه ی گذر ایام به اندازه ی دو سال زیادی پیش رفته بودم که تصحیحش کردم! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۱ مهراد فروتن
هنوز جوانی شما، خیلی هم جوانی خانم لوسی می. 
جمله ی آخر این پست خیلی زوده برای شما گفتنش. 
پاسخ:
فکر کنین وقتی تو 27 سالگی از ته دل اینو میگم،
تو 37 و 47 سالگی چی بگم! :)
ممنونم از پیام دلگرم کننده تون اما حقیقت اینه که روزگار میگذره و من تغییرات رو احساس میکنم..
نه اینکه پیر شده باشم.. اما بخشی از جوونیم تموم شده دیگه..
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۳ .. خانم الف ..
واسه من حال و هوای دو سه سال پیش..
اصلا هم از تغییرم راضی نیستم :|
پاسخ:
عه! خب برگرد به همونی که بودی.
ان شالله که بتونی :)
مثلا کدوم وب ها؟
یعنی چه جوری اند؟
پاسخ:
وب بچه های هیجده و نوزده و بیست ساله..
پر از شور، پر از منطق(!)، پر از جوگرفتگی(!) پر از تجرد! :)
و یه عالمه چیزهای دیگه..
بعضی هاشون اینجا رو میخونند و کامنت میذارن :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳ عارفه الزهرا
اخی ...
پاسخ:
:)
مثلا وب شما :)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۷ آبجی خانوم
اگه بدونی چقدر مشتاقم ببینم ده سال دیگه چجوریاست :)
مخصوصا وقتی پسرکم برام گردو عسل درست کنه ^_^
پاسخ:
مشتاق نباش :)
جوونیتو بکن :دی
پسرکت میاد و برات گردو عسل درست میکنه! خیلی زودتر از اونکه فکرشو بکنی.. :)
منم دلم ده سال پیش رو میخواد :))
من توی دلم برات احساس نگرانی میکنم یعنی بدون دادن کامنت 
در راستای اولین پستت بعد از غیبت  چندروزت:))
پاسخ:
:)
خب منم با این جمله ی اول کامنتت برات احساس نگرانی کردم که! خخخخ!
ممنون عزیزم از این لطف و محبت پنهان :*
نیاز به نگرانی نیس :))
خب دلم گاهی یاد دوران مدرسه و دوستامو میکنه :((
پاسخ:
:))
آره منم همون دوران رو گاهی میخوام..
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۸ ... خانم الف ...
منو میگی؟ :|
پاسخ:
:)))
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۴ ... خانم الف ...
:|
پاسخ:
:)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۴ عارفه الزهرا
عه جدی؟
پاسخ:
بعله! :)