ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1789.

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

لطفا وقتی پستی می نویسید که موقتیه

قبلش اطلاع بدید که بنده برای اون پست کامنت نذارم!

دوست نمیدارم!

:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۴ ... خانم الف ...
من گفتما !
پاسخ:
:))
ولی خیلی زود حذف کردی!
:|
اصلا چرا حذف میکنین خب؟!

من تو عنوان هام مینویسم که موقتی

^_^

‎^_~‎

پاسخ:
اصلا چرا موقتی می نویسین من نمی فهمم! :|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۵۶ مامان محمدمهدی
:)
پاسخ:
:*
خب یهو یه درگیری ذهنی واسم پیش میاد که یکمی هم چیپ موضوعش بعد دوست دارم بدونم بقیه درموردش چی فکر می کنند اما دلم نمیخواد بمونه تو وبلاگ
 به نظر ما نظر را میذاریم بیشتر واسه نویسنده که چ پستش موقت باشه چ دائم نظرمونو گفتیم... هان؟ :)))
البته من حذفش نمی کنم؛ پیش نویس می کنم یعنی نظرات محفوظ تا هر وقت خواستم بخونم
دوتا نظر سنجی داشتم یکی هم همون عکس نصفه :)))

پاسخ:
البته اینها سلیقه ایه اما به نظر من که حذف  کردن نداره! ملت میان نظرشون رو در مورد موضوع چیپ هم میگن دیگه.
الان نظرات حالت تبادل اطلاعات داره من اکثراً اینطوری نظر میذارم. یه چیزی که دوست دارم دوباره جواب طرف رو هم بخونم اگر موضوع زیادی چیپ باشه اصلا نظر نمیذارم.
یا حداقل نویسنده به یه جمع بندی برسه بگه، گاهی حتی نظرات بقیه رو هم بخونم.. البته تو پستهای نظرسنجی که برام مهم بشن و مثلا درگیری ذهنی منم بشن!
اما برمیگردم می بینم نیست!! :|
یا مثلا در حین کامنت یه سوال هم می پرسم بعد که برمیگردم می بینم کل پست دیگه نیست! :|
گاهی حتی شده که چون مدتی غایب بودم کلی دنبال پسته گشتم کدوم بود نکنه یه وب دیگه بود و اینا!
خلاصه که اینطوریاس واس ما!
الان میرم پست را ثبت میکنم:)
پاسخ:
نه دیگه بی خیال! کلی گفتم!