ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1790.

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

حس بدیه که حس کنی رو دست خوردی!

:|


+اونم توسط یک غریبه!! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۹ ... خانم الف ...
دارم فکر میکنم تا به حال از یه غریبه رو دست خوردم یا نه :/
پاسخ:
:(
یکی تو تلگرام تو یه گروه خانمانه ای اصرار داشت عضو بشه بعد منم کلی به مدیرگروه اون گروهه اصرار کردم که اینو اد کن!
ده بار هی اومد و گفت منو اد کنین! بعد امروز مدیرگروهه اومد گفت این بابا مرد بوده و برای خانمهای گروه مزاحمت ایجاد میکرده!! :|
فک کن! شماره منم الان داره! چون من سیوش کردم که به مدیرگروه بگم اددش کنه!
رو دست خوردم دیگه! :(
البته که مشکلی پیش نیومده و نمیاد برای من اما حس خیلی بدی دارم :(
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۷ عارفه الزهرا
اخ اخ شکننده اس
پاسخ:
نه اونقدرها! :|
بستگی به رودستش داره!
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۳ ... خانم الف ...
وای خدا چه آدمایی پیدا میشن!!! :|
پاسخ:
والا! :(
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۵ عارفه الزهرا
درحد نون بیار کباب ببر باشه خب مشکلی نیس
پاسخ:
:)))
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۵۸ مامان محمدمهدی
چه بد
چه آدمای مریضی!!
پاسخ:
در حد افتضاح! البته این مدیرگروهه زیادی پایه س! امروز صبح شماره ش رو داده پلیس فتا! :|