ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1797.

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

-مامان گل پسر داره کاغذ میخوره!

+وای مامانی ازش بگیر!

- شما مامانشی خودت ازش بگیر!

+شما هم داداششی دیگه! ازش بگیر لطفا!

-خب داداشش باشم! میگم شما مامانشی، باید مواظبش باشی، خودت باید بگیری ازش!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۷ آبجی خانوم
ای جانکم :)
پاسخ:
:)
خخخخخخ
ای جانم
خدا برای شیعه حفظشون کنه
پاسخ:
:)
ممنونم از دعای خوبتون
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۸ عارفه الزهرا
اخی .
چند سال بعدشون فک کنم همین دیالوگ با همسرش داره خحح
پاسخ:
:))
آره فک کنم همینطور بشه :)
ای جاااااااااااااااااان، بخورش:****
اون لحظه چقدر حرصت میگیره، خصوصا که دستت واقعا بند باشه، و کمکش لازم
پاسخ:
:))
نه انچنان، اینطوری که جواب میده خنده م میگیره همیشه :)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۲ . خانم الف .
:)))
پاسخ:
:)
هم دوسش داره هم میخواد غرورشو نگه داره ^__^
عزیزم :)
پاسخ:
:))
چقدر قاطع:)
پاسخ:
:))
راست می گه دیگه!!!!
داداشا که مسئول مراقبت نیستن
فقط موظفن بازی کردن و بازیگوشی هستن:)
پاسخ:
بعله. چه توقع ها داریم ما! :دی
:)))
پاسخ:
:)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۵۹ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
واای عزیزم (:
گل پسر منم معمولا میاد میگه مامانی نی نی داره مهر رو میخوره بیا ازش بگیر وقتی بهش میگم خب مامانم بگیر ازش میگه نخخخیر شما باید بگیری...خخخ
پاسخ:
عه! پس همه همینطورن. بعد وقتی میگم کاریش نداشتع باش مگه ولش میکنه!:))