ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1798.

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

یک کتاب از نمیدونم کجای نت دانلود کرده م

که از آنِ محمود دولت آبادیه

ماشالله خدا قوت بده نزدیک 1500 صفحه ست!! :|

چیزی که الان سواله

اینه که صفحه ی اولش نوشته:

«هرگونه چاپ و تکثر در هر کجا، منوط به اجازه ی کتبی نویسنده ست»!

حالا نمیدونم آیا میشه شروع کنم به خوندن، یا نه؟!

:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
لوسی می

نظرات  (۷)

من اگه بودم نمی خوندم

نمی ارزه

پاسخ:
آره منم نمیخونم.
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۴ عارفه الزهرا
فک کنم باید نسخه اصلش رو بخرید
پاسخ:
اوهوم.منم همین فکر رو میکنم.:)
نظر منو بخوای، نه!!!
کتابای چاپ شده رو دانلود نکنیم!!
:)
پاسخ:
اره نظر خودمم همینه. :)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۷ آقای بلوطــــ
اسمش چیه؟
کلیدر دولت آبادی که طولانی ترین رمان فارسی هست :/
پاسخ:
روزگار سپری شده ی مردم سالخورده.
واقعا؟ نمیدونستم!
پس ایشون کلا قلمش به زیاد نویسی میره! :دی
خب نمیشه دیگه!
یه سایت هست به اسم فیدیبو
میشه با قیمت خیلی پایین تر از روی جلد کتاب هارو خرید و به شکل قانونی دانلود کرد
پاسخ:
به نظر منم نمیشه.
ممنون.
با این حساب فکر کنم نخونید بهتره
راستی شما با خوندن کتاب از روی گوشی راحتید؟
من که اصلا
پاسخ:
آره نمیخونمش.
نه اصلا راحت نیستم. رو گوشی که اصلا!
ولی اینو رو لپ تاپ ریخته بودم، وقتهایی که گل پسر رو پامه میذارم یه چند خطی میخونم ازش اما واقعا سختمه.
الانم که بهانه جور شد دیگه! نمیخونمش.
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۵۸ مامان محمدمهدی
یبار با همچین مسئله ای روبرو شدم زنگ زدم دفتر مرجعم گفتن اشکال داره
شما هم یه زنگ بزن
پاسخ:
به فتوای خودمم اشکال داره.
باشه ممنون.