ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1802.

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

ما برگشتیم.

این دو روز پسرکمون مداااام بازی کرد،

و بهار تنفس کرد..



+الحمدلله :)

+وقتی مستر پرسید: از سفرکمون راضی بودی؟

با تمام وجود گفتم: بعلههههه! :)

ممنونم مستر عزیزم.. یک دنیا ممنونم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۸ . خانم الف .
به سلامتی :)
پاسخ:
سلامت یاشی :)
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۳ عارفه الزهرا
چقدی میچسبه ...
به سلامتی و دلخوش عزیزجان
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم :*
تا باشه از این سفرها :-)
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم. ان شالله سفرهای خوش برای شما :)
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۱ آبجی خانوم
شادیت مستدام

خانم یکم از گل پسر هم بگو :)
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.. شادی ناشی از چیزهای کوچک! :)
آره درست میگی بچه م مهجور مونده!
:)

:)))

پاسخ:
:)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۱ مامان محمدمهدی
آفرین
پاسخ:
:)