ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1803.

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

وقتی پسرکمون

صندلی تو حیاط ویلا رو

پرت میکنه تو استخر پر از آب!

:))



+گاهی فکر میکنم پسرک واقعا شیطنتش فراتر از تصورات منه! :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۰ . خانم الف .
بچه ی شیطون دوست داشتنیه اغلب :)
پاسخ:
:))
مخصوصا اگه بچه مردم باشه و آدم از دور شیطنتهاشو تماشا کنه!
و لازم نباشه حرص بخوره یا خرابکاری ها رو درست بکنه.. فقط تماشا :))))
ماشاءالله
پاسخ:
:))
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۲۷ مامان محمدمهدی
خوبه خودشو پرت نکرده تو استخر پسر شیطون:)
یبار م م همراه با پرتاب سنگ توی حوض خودش هم پرت شد و من ازونروز یه وحشت عجیب تو جونمه و اجازه نمیدم بچه ها از چندمتری حوض و استخر جلوتر برن و باید از همون دور پرتابارو انجام بدن و خب قاعدتا هم چیزی پرتاب نمیشه:))))
پاسخ:
:))))
آخی الحمدلله که چیزی نشده. سخت نگیر یه بخش از بچگی همینه دیگه. خودت بالا سرشون باش بذار لذتشون رو ببرند.
پسرک ما خییلی محتاطه. خیلی مواظب خودشه اما کارهای عجیبی هم میکنه.
همین که مواظب خودشه خیال منو قدری راحت میکنه که میدونم هیچوقت از جایی خودشو پرت نمیکنه.
اما تا جایی که میشه این کارها رو رو بقیه چیزها انجام میده :))