ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1804.

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

شب دوم مهمون داشتیم،

جاریم باورش نمیشد که من این سفرک رو

یک سفر واقعی حساب میکنم!!

هی میگفت این که سفر نیست!

:|


+ههه هه!

یه همچین همسر قانعی هستم من! :)

+چرا میگم سفرک؟

چون حتی بیست کیلومتر هم از خونه مون دور نشده بودیم! :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۰ عارفه الزهرا
سفریعنی از خویشتن بیرون بیایی و بلند فریادبزنی سلام دنیای تازه....
حالا چه 100 کیلومتر چه دوسانت اونورتر خونه...
این حس شما قابل تحسینه و نشون میده دل بزرگی دارن....
:)
خوشبحال مسترباچنین همسری
پاسخ:
تکبیر!! :))
(برای جمله ی اول! )


آره منم نظرم همینه که مهم نیست کجا میری مهم اینه که میری! :)
ممنونم عزیزممممم :*
والا اینجا همه همینطورن همچین روحیه ی خاص و نایابی هم نیست :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۰ آبجی خانوم
یعنی ی مردی پیدا شده که در بیست کیلومتری خونه ش واسه زن و بچه ش ویلا گرفته بردنتشون هوای بهار نفس بکشن!
ما شاالله ماشالله
بانو شما اون اسفند رو دود کن ایشون چشم نخورند

+ فکر کنم جاریت حسودیش شده بانو :)
پاسخ:
:))))
بلههه واقعا این جنبه ش هم خیلی درسته.
باشه حتما :)

+ :)) خب روحیه ی خوب و خوش گذروندن به هر قیمتی حسادت هم داره دیگه! خخخخخخ!
اونا خیلی قبلتر از ما رفته بودن همونجا، اصلا برادرشوهرم به ما اطمینان داد که جای مطمئنیه.
اما خب گویا دوست نداشته بود یا شاید خوش نگذشته بود یا مثلا مثل من دل خوش به هرچیزی نبود، یا هرچی که من نمیدونم! :(
سلام
رسیدن بخیر
به نظر منم ملاک در سفر دوری و نزدیکی مسیرش نیست...
خوش اب و هوا بودنش
یا تاریخی بودنش
یا سیاحتی بودنش
یا یکی از اینها...
یا یک ایتم دیگه
هم کافبه
:)
پاسخ:
سلام.
بله واقعا برای من هم ملاک این نیست. همین که دو روز فارغ از دنیای همیشگیت زندگی کنی عاااالیه :)
افرین به این همسر خوب و قانع
خدا حفظتون کنه واسه مستر(:
پاسخ:
:))
ممنونم! البته خدایی هنر خاصی نبودا! خواستم فقط از خودم تعریف کنم!خخخخ!
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۹ . خانم الف .
خیلی هم سَفَره :)
مهم خوش بودن و یه حال و هوایی عوض کردنه :)
پاسخ:
آره به نظر خودمم خیلی سفر بود :)

مهم اینه که خوش گذشته بهتون خداروشکر:))))))

متاسفانه برام نیومده اونها که نوشتی:(((((

چقدر بد:((( کلی وقت گذاشته بودی حتما:((( من خیلی شرمنده:(((

پاسخ:
آره واقعا مهم همینه..
آرههههههه! :( حیف شد.
حالا شما چرا شرمنده؟!
البته یه حسن دوباره نوشتن اینه که خود به خود مطالب تو ذهن آدم ویرایش میشن! میام باز می نویسم.
مهم اینه که خوش بگذره
چه سفررررررررررررررررررر باشه چه سفرک!
پاسخ:
آره واقعا :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۷ عارفه الزهرا
دقیقا کجا؟
پاسخ:
بین مخاطبان وب منظورم بود :)
اونهایی که کامنت گذاشتند :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۹ عارفه الزهرا
اهان عزیزمی
پاسخ:
قربونت :*
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۰ مامان محمدمهدی
سلام
من برعکس شما
سفر رو جایی میدونم که از خونه خیلی دور باشه:))*
حتی قم رفتن رو سفر نمیدونم و به شمارش نمیارمش
تازه من شمال رفتنو هم به سفر رفتن تلقی نمیکنم و لذا وقتی میخوام برای همسرم از سفرایی که منو برده بشمارم....:)))
پاسخ:
:))
نه من سفر رو جایی میدونم که غیر از خونه باشه و بشه بدون دغدغه های زندگی در خونه، توش مدتی زیست کرد! :)
مثلا منم خونه ی  ییلاقی پدرشوهر رو در صورتی که خودشون اونجا باشند سفر نمیدونم! با اینکه نزدیک هم نیست :))
اما اگر نباشن سفره! :))