ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1808.

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

برای بازی کردن با خانواده وقت بذارین.

یه سرگرمی مشترک با همسرتون پیدا کنین

و حتی اگر شده ماهی یک بار

به اون سرگرمی بپردازین..

بازی های مشترک پدر و مادر و فرزندی هم که اصلا لازم نیست بگم چقدر ایده آله.




+قدری هم خلاق باشید بد نیست! :دی

+شاید حتی مسخره به نظر بیاد که بگم

که بدونید عشقی که در پس بازی با خانواده،

به طرفین تزریق میشه

با کار های دیگه ایجاد نمیشه.

:)


+دیروز با مستر رفتیم شهربازی

نه برای بازی خودمون

به هدفِ بازی کردنِ پسرک..

خیلی خوشحال شدم که مستر

برای پسرک یک بازی رو شارژ کرد که پسرک مشغول باشه

و در زمان بازی پسرک با همدیگه یه بازی دونفره ش رو انجام دادیم.

و بعد با پسرک سه تایی بازی کردیم.

+یاد باد آن روزگاران، یاد باد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۲)

پرفکت مادام
;)
پاسخ:
:)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مامان محمدمهدی
آفرین به مسترت
پاسخ:
:)