ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1810.

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

وقتی که مستر با کلید در رو باز میکنه

و میاد تو، منم تا می بینم اومده شروع میکنم و

غر میزنم و غر میزنم و غر میزنم

و تا از تو آشپزخونه میام بیرون

می بینم با دو تا شاخه گل رز

که زیباییشون خارج از قدرت توصیفه

مقابل من واستاده..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۵)

عشقولانگی هاتون مستدام و هر روز بیشتر از دیروز عزیزم:*
پاسخ:
قربون شما :*
همچنین برای شما.
غرهای من هم هر روز کمتر از دیروز :دی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۹ مهراد فروتن
:)
پاسخ:
:)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۴ . خانم الف .
:)
پاسخ:
:)
ان شاءالله
ان شاءالله
:))
پاسخ:
آمین :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۲ مامان محمدمهدی
وای وای یه تجربه اینچنینی داشتم قبلنا
الان یادش افتادم
شوهرت از بیرون میاد خونه دیگه غر نزن:)
پاسخ:
آره واقعا.
نکته ی اخلاقی پست همین بود دیگه! :))
غر نزنیم! مگر در شرایطی که همه ی جوانب سنجیده شده باشه :))