ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1813.

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دیروز میخواستیم جایی بریم

و پسرک با اصرارهاش

و متکی بر حمایت های حرص درار باباش

لباسهای عیدش رو پوشید!

انقدر به چشم من خوشگل میومد

که میترسیدم اینطوری ببرمش بیرون

ملت بچه مو چشم بزنن!

:دی



+فدای تو و قد و بالات مادر! :*

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۳ مامان محمدمهدی
من اینجور مواقع از چشم خودم میترسم
با اینکه اصلا چشمم شور نیست ولی جوری بچه ها بنظرم جذاب میان(البته فاطمه نه بلکه محمدمهدی) که از چشم خوردنشون توسط خودم میترسم.
همون لحظه که این حس و فکر به سراغت میاد صدقه کنار بزار
پاسخ:
آرهههههههه. منم همینطورم. و بلافاصله کلی آیه و صدقه و اینها ردیف میکنم! هههه هه!
البته منم چشمم شور نیست ولی فکر میکنم در مورد بچه هام شوره! :|