ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1818.

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

وقتی میخوای بری روضه

اما بچه ها هیچی لباس تمیزِ در خورِ روضه ندارن! :|



+مجبور میشی ماشین رو روشن کنی

و لباسها رو رو پکیج خشک کنی! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳ . خانم الف .
خانوم رفتی روضه ما رو دعا کنیا..
پاسخ:
الهی بگردم :)
روضه ی باصفایی دارن اینا :)
خدا ازشون قبول کنه و از ما هم..

+همچنین عزیزم.
این شعری که پست بعد گذاشتم رو اولین بار تو همین روضه شنیدم..
این کامنت رو گذاشتی، باعث شدی منم روضه بنویسم تو وبم. :)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۰ . خانم الف .
خدا رو شکر به هیچ دردی نخوردیم حداقل سبب گذاشتن روضه شدیم..
ممنون عزیز :)
پاسخ:
اختیار داری. این چه حرفیه.
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۵ مامان محمدمهدی
قبول باشه
پاسخ:
سلامت باشی.