ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1819.

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

هربار که ماشین لباسشویی رو روشن میکنم

به اندازه ی شستوی لباسهای داخلش

خسته میشم!

:|



+ینی واقعا روشن کردن ماشین،

یکی از انرژی بر ترین و پرزحمت ترین کارهای منه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۵ مامان محمدمهدی
چرا؟!
پاسخ:
نمیدونم واقعا!!
کلا من با هرچیزی که در مورد لباس باشه مشکل دارم.
اعم از خرید کردن، شستن، پهن کردن، اتوکردن، جمع کردن و تا کردن و در کشو گذاشتن!! :|
فکر میکردم فقط خودم این جوریم
پاسخ:
منم همین فکر رو در مورد خودم میکردم!!
آخه حس عجیبیه و اصلا منطقی نیست :|

اوهوم:|

چقده همدرد!!!

پاسخ:
ینی شما هم؟! :|
من در این یه گزینه مثل شما نیستم.
با ماشین لباس شویی رفیقم:)
پاسخ:
چه خوب.
باورتون نمیشه من گاهی انقدر تنبلیم میاد و فراموشکار میشم تو درآوردن لباسها از لباسشویی
که یه روز می مونه اون تو، بعد دوباره میزنم تا بشوره! :|