ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1820.

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

آئینه‌دارِ امّ ابیها! صبور باش!

زینب! در این دو روزه دنیا، صبور باش!

بابا که نیست هر چه دلت خواست گریه کن

اّما کنار غربت بابا صبور باش!

این روزهای غرق محن با برادرت

یا صحبتی ز کوچه مکن یا صبور باش!

حرفی نزن ز پهلوی زخمی مادرت

در این غروب عاطفه تنها صبور باش!

کار من از طبیب و مداوا گذشته است

انگار رفتنی شده زهرا، صبور باش!

امروز تازه اوّل راهست دخترم!

فردا که پر کشیدم از اینجا صبور باش!

یک روز می‌روی به بیابان کربلا

بر تلّ بی‌قراری و غم‌ها صبور باش!

خورشید خون گرفته من پیش چشم تو

بر روی نیزه می‌رود، امّا صبور باش!

بر حنجر بریده بزن بوسه جای من

امّا به خاطر دل زهرا صبور باش!

این آخرین وصیّت مادر به زینب است

تا جان به پای مکتب مولا صبور باش!

از کربلا به بعد عَلَم روی دوش توست

روح حماسه! زینب کبرا! صبور باش!



+صلی الله علیک یا امیرالمومنین یا علی بن ابی طالب.

+صل الله علیکم اجمعین، یا اهل بیت النبوة.

+روضه ی پربرکتیه. التماس دعا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

التماس دعا خیلی زیاد
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیزم.. همچنین.
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۹ . خانم الف .
شعر زیبا بود..
ممنون و تسلیت..
پاسخ:
قربونت. :*
التماس دعا
پاسخ:
:*
محتاجیم به دعا عزیزم.