ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1823.

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

پسرک با هزارسازه ش یه چیزی درست کرده

که اسمشو گذاشته "دودکُش"

که با یه سرش، دود ماشین ها رو می کُشه

و با یه سر دیگه ش ماشین هایی که دود میکنن رو شمشیر میزنه!!

:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۷ . خانم الف .
خلاقه بچه :)))
پاسخ:
زیادی! :))
به این میگن خلاقیت :)
پاسخ:
:))
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۰ مامان محمدمهدی
چه خشن:))
احتمالا با پسر من دم خور نبوده؟:)
پاسخ:
:))
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۲ مهراد فروتن
پسرک حامی محیط زیست می شود :)
پاسخ:
:)))
برای همسرجان خوندم و بسی لبخند به لبمون آورد تخیل همراه با خشونت و حمایت از محیط زیست پسرک دوست داشتنیت:))
پاسخ:
:))
ممنون از لطفت عزیزم :*
ان شالله کوچولوهای شما :)