ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1825.

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

دلم یک هیجان قشنگ میخواد

برای اینکه روح خسته م رو دوباره شاداب کنه.

ظرفیت روحم خیلی کم شده..

خیلی.



+دعا لازمم این روزها..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۸ . خانم الف .
مثلا از اون هیجانا که مستر یهو میاد خونه؟! :)
عزیزم :*
پاسخ:
:)
آره اینم میتونه یه مدلش باشه.
البته از این هیجانها این روزها کم نداریم من یک شادی عمییییییییق دلم میخواد.
راستشو بخوای کمی نه، بیش از کمی، احساس خستگی میکنم برای نقشهایی که دارم..
زندگیم خیلی بی نظم شده. زیادی رو هوا می چرخه.
دعا گوی شما هستیم.
پاسخ:
ممنونم از لطفتون.
منم هم:(((
پاسخ:
:)
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۳ مامان محمدمهدی
دعا میکنمت :)
پاسخ:
قربانت :*