ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1834.

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

باورم نمیشه که پسر عموی پسرک

تا این حد قسی القلب باشه!!



+پسرک ما امروز در طلب اسباب بازی پسرعموش

نیــــــم ساعت تمااااام های های گریه کرد!

اما پسرعمو حاضر نشد اسباب بازی رو بهش بده! :|

+البته که اگر هم میداد من به خاطر گریه های بی دلیل پسرک مانع از داشتنش میشدم

اما اینکه پسرعمو اصلا حاضر نشد

و پیشنهاد هم نداد که بیا با این بازی کن

برام خیلی عجیب و تلخ بود!!

پسر ده ساله!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۰ . خانم الف .
این هیچی،
بعد که تازه پدر و مادر اون بچه هیچی بهش نمیگن و حتی بعدش به حالت قبل واسه کارش قربون صدقش مسرن ومیگن آخی بچم، اونجاست که آدم حرص میخوره :|
پاسخ:
من به محض اینکه ببینمش جلوی مامانش به روش میارم که تا این حد بی رحمانه عمل کرد..
جلوی مامانش باشه که نگن بچه مون رو تنها گیر اورد! :دی
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۲ مامان محمدمهدی
ده ساله!!!!
چه بد:(
پاسخ:
آرهههههههه! سنش مهمه! اگه سه ساله وچهار ساله بود و نمیداد میگفتم خب اقتضای سنشه و بچه ست
اما واقعا از پسر ده ساله انتظار نداشتم این حد قساوت رو!! :|

خب شاید قبلش باهم کل کل داشتن... یا پسر خسیسی کلا

‎:|‎

پاسخ:
کل کلش رو نمیدونم که اون لحظه قضیه چی بوده اما نه پسر خسیسی نیست واقعا.
الانم مشکل من خستش نیست مشکل توانایی مقاومتشه!
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۱ مهراد فروتن
10 سال خیلی هم بزرگ نیست!
پاسخ:
چرا واقعا! خیلی سخته که بشه پذیرفت بچه ی ده ساله گریه ی مداوم بچه ی سه ساله رو بشنوه و کوتاه نیاد!
واقعا برای من غیر قابل درکه.
اینکه نخواد اسباب بازیشو بده یه مسئله ست، اینکه بتونه مقاومت کنه در برابر خواسته ی این مدلی یه بچه ی کوچیک یه مسئله ی دیگه ست.
و من اگر مادرش بودم خیلی نگران رأفت درونی پسرم میشدم!!
برای پسرا شاید زیاد بزرگ نباشه ولی برای دادن یا ندادن اسباب بازی به نظرم به اسباب بازی به اندازه کافی بزرگ هست!
پاسخ:
اره کلا منم نمیگم بچه ی بزرگیه. اما برای این موضوع به اندازه ی کافی بزرگ بود..
خیلی عجیبه به نظرم :(

مامان پسرک باید چه کرد که بچه رأفت درونی ش حفظ بشه؟

پاسخ:
باید باهاش مهربون بود :)
البته بخشیش هم ذاتیه اما بچه ای که باهاش مهربون نباشی و براش دل نسوزونی، برای کسی دل نمی سوزونه.