ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1842.

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

سلام.

سال نو مبارک..

:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۸ مامان محمدمهدی
سلام
سال نو مبارکا
الهی شاد و تندرست باشی البته خانواده محترم نیز
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنوووونم.. همچنین شما، ان شالله یک سال پر از نور و خیر و برکت داشته باشین همگی در کنار هم :*
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۱ فاطمه لاهیجانی
سلام عزیزم ، سال نوی شما هم مبارک ، ان شاءالله سالی پر از شادی و اتفاقهای قشنگ داشته باشید.
پاسخ:
سلام ممنونم از آرزوهای قشنگتون. ان شالله برای شما هم پر از نور و شادی و خیر باشه.