ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1843.

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ق.ظ

گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم..




+هوم؟ نظرتون چیه؟!

+اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم _نثار روح قیصر عزیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
لوسی می

نظرات  (۳)

بهترین کار
منم میرم به دیدار خودم :)


سلام
سال نو مبارک
+بوس
پاسخ:
سلام. سال نو شما هم مبارک با ارزوی سال پر از خیر و نور و برکت برای همه تون :)
سلام ما رو هم برسون. :دی
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۹ مامان محمدمهدی
چطوری؟یادمون بده:)
پاسخ:
:)
شبی قبل از خواب، برو تو یه اتاق تاریک خونه، دو رکعت نماز بخون و بعد بشین با وجودت حال واحوال بپرس.
:)
من که این طوری به خودم سر میزنم...
من، خودم، خدا، هرسه..
خیلی قشنگ بود،با اجازه ات تقلب کردم ;-)

روش پیشنهادیت هم خوب بود،باید امتحان کنم
پاسخ:
قربانت :*