ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1854.

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ

ما عطای سفر رو به لقاش بخشیدیم.

قسمت نشد تو مراسم عروسی پسرخاله مون باشیم.

قسمت اونها هم نشد که گل پسر ما رو ببینند!!

ههه هه!

:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۳)

شما که چیزی از دست ندادید
ولی اون ها بدجور سرشون کلاه رفته یقینا
:))

من سال جدید اینجا اومده بودم؟!
نیومده بودم؟!
نیومدم!!!

سلام
سال نو مبارک
خوبید خوشید
ان شاالله سال خوبی و سرشار از شادی داشته باشید
ان شاالله پسرک و گل پسرتون رو دوماد کنید :)
پاسخ:
:)) میدونم شوخی کردی اما باور کن خودم همه ش به همین فکر میکنم! :))

ممنونم عزیزم سال نوی شما هم مبارک باشه ان شالله بهترین سال تاکنون زندگیت رو تجربه کنی :*
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۱ مامان محمدمهدی
خیره
مگه گل پسرو تابه حال ندیدن از نزدیک؟
پاسخ:
سلامت باشی.
نه ندیدنش. اونها هم اینطرفا نیومدن از زمان تولد گل پسر ما.
یه بار یه روزه اومدن دیگه به دیدار گل پسر ما نرسیدن که بیان! :)
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۰ مامان محمدصادق
سلام عزیزم، عیدتون مبارک،انشاالله که سال خوبی داشته باشید،نی نی مون هم دختره انشالله تا چند ماه دیگه میاد،،محتاج دعای خیرت هستم 
پاسخ:
سلاااام :) سال نوی شما هم مبارک.. :)
به به! مبارک باشه.. خیلی خوشحالم کردی.. ان شالله پاقدمش خیر باشه و به سلامت بیاد تو بغلتون :*
محتاجیم به دعا عزیزم.. شما الان تو دوران طلایی زندگی هر زنی هستی :*