ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1856.

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

گاهی عمیقا به درآمد زایی فکر میکنم.

و از بیکاری الانم احساس بیهودگی بهم دست میده!

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

آخ که بد دردیه :(
پاسخ:
بد!! :(
هوم :/
به این قسمت ماجرا زیاد فکر نکرده بودم!
چون خانه داری رو دوست میدارم ..
پاسخ:
خانه داری خوبه، اما درآمد زایی یه جور دیگه خوبه :)
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۰ مامان محمدمهدی
قبلا شاغل بودی؟
نمیتونی دوباره برگردی سرکار؟
پاسخ:
آره قبلا هم شاغل بودم اما الان با بچه ها نمیتونم.
همه ش به یک کار خونگی فکر میکنم وگرنه سرکار که الان اصلا شدنی نیست!
فرصتی بهم دست بده قطعا ادامه تحصیل میدم..
بیکاری؟!

مگه با اون دو تا وروجک بیکار هم میشی؟
پاسخ:
:)))
نه واقعا بیکار نمیشم اما بی درآمد زندگی کردن رو دوست ندارم :(
درآمد ما معنویه خواهرجون :)
پاسخ:
آره دیگه.. ان شالله که بهمون بدن :)