ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1857.

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

وقتی پسرک دلش میخواد تمام ایام نوروز رو

به نمیخوام و نمیام بگذرونه!

:|



+چه باید کرد؟!

+هرچند روزگار ساده ای نیست، اما تصور اتمامش دلم رو میلرزونه..

خوشحالم که پسرک با تمام وجودش داره بچگی میکنه..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۳ چشم به راهم ...
خوشبخت باشید
پاسخ:
سلامت باشین همچنین شما :)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۶ مامان محمدمهدی
احتمالا مقتضای سنشه
من یادم رفته این سنی محمدمهدی رو:)

پاسخ:
آره دقیقا.